La Ecwador Kuldmunal: viis säravat finalisti ja erimuna seinal

Tänavune Kuldmuna oli La Ecwadori jaoks taas kord oluline verstapost. Rõõm oli näha, et viis meie tööd jõudsid shortlisti ning üks kampaania tõi koju ja kontori seinale ka erimuna. Kõige selle kõrval oli see õhtu muidugi ka üks korralik tähistamine – täpsemalt nii üksteise kui ka loovuse tähistamine üldiselt.  Arvestades, et igal aastal esitatakse konkursile […]

Brand icon

Tänavune Kuldmuna oli La Ecwadori jaoks taas kord oluline verstapost. Rõõm oli näha, et viis meie tööd jõudsid shortlisti ning üks kampaania tõi koju ja kontori seinale ka erimuna. Kõige selle kõrval oli see õhtu muidugi ka üks korralik tähistamine – täpsemalt nii üksteise kui ka loovuse tähistamine üldiselt. 

Arvestades, et igal aastal esitatakse konkursile üha rohkem töid kümnetelt tegijatelt, saime nende viie finaali pääsenud töö üle olla erakordselt uhked. Kuid millistest töödest siis jutt käib?

Meie viis finalisti:

  1. „Pere keset TikToki”
    Mõjutusturunduse kategooria finalist ja ühtlasi erimuna laureaat. See on töö, mis näitas, et tasemel sisuloome ei pea jääma ainult Gen Z mängumaaks. 
  2. „Hääleta, e-hääleta”
    Raadioreklaami kategooria esimene finalist on tempokas ja selge üleskutsega raadioreklaam Euroopa Parlamendi valimisteks. Kuidas me rahva siis hääletama tõime? Võtsime selleks Marju Läniku 1984. aasta legendaarse hiti “Karikakar” ja panime valimisaegsesse võtmesse sõnadega “Hääleta, e-hääleta, on valimised selleks ju loodud.”
  3. „Kasko-kasko”
    Veel teinegi raadioreklaami kategooria finalist, mille regilaulu hõnguline lähenemine kaskokindlustusele tekitas mõnusa nihke ja pani kuulaja muigama.
  4. „Jüri rizz”
    Sotsiaalmeedia postituse kategoorias finalist ehk üks postitus, mis näitas hästi, kuidas luua mõnusalt hoogset employee-genrated-contenti. Tänaseks on Jüri “rizz” püüdnud TikTokis enam kui 263 000 vaatamist. See on väga demure!
  5. „Vasta kuklile”
    Reklaamteksti meisterlikkuse kategooria finalistiks osutus Eesti Pagari vahva ning humoorikas sõnamäng, millega isuäratavatele kuklitele tõmmata nende väärilist tähelepanu. 

Agentuuri jaoks on iga shortlist tunnustus mitte ainult loovusele, vaid ka julgusele teha eristuvaid töid. On tore, kui tugevad ideed ja mõtestatud lahendused sobivad kliendile, saavad endale vormi ning viimaks ka tunnustuse shortlisti ja muna või enama näol.

Kui munad said Kultuurikatlas toimunud peol jagatud ja tööd vääriliselt auhinnatud, jätkus Kuldmuna gala traditsiooniliselt mõnusa sumina ning suhtlemise saatel. Vahetasime muljeid, nautisime melu ning ühtlasi möönsime, et tuleme järgmisel korral kindlasti tagasi. Siis juba veelgi vingemate ja suursugusemate töödega. 

Aitäh ja näeme juba 2026. aastal! 

 

Kirja pani Aleksander Urke