„Vasta kuklile“ digikampaania

Eesti Pagar

Meie roll
Digital / Kampaaniad

Taust: Vastlapäev on traditsioonide ja maitsete pidu, kuid kaubanduslikus mõttes tähendab see üleküllastunud turgu, kus tarbijal on valikut keeruline langetada. Kukleid on palju, kuid kuidas tagada, et just Eesti Pagari vastlakukkel tõuseks esile?

Lahendus: Sel aastal otsustas Eesti Pagari vastlakukkel ise asja käsile võtta ja aidata kõigil valikut lihtsustada. Sest kui vastlakukkel helistab, siis sa ju… vastad kuklile?

Digikampaania keskseks ideeks sai seega ülalolev sõnamäng, mille kaudu tuletasime meelde, et õige vastlakukkel tuleb ikka Eesti Pagarilt. Kontseptsiooni täiendasid vastlapäeva traditsioonid maitsva liu laskmisega.

Tulemus? Eristuv vastlakampaania, mis lõi Meta ja Google’i platvormidel laineid ning tõi Eesti Pagari kuklid inimeste ekraanidele – ja ka lauale. Seda ilmestavad ka kampaania toekad tulemused.

Kampaania esimese ja teise lainega saavutati Postimehe ja Google’i platvormidel ligi 1,4 miljonit näitamist ja 3300 klikki maandumislehele.

Metas jõudis kampaania optimaalse eelarvega 127 203 unikaalse inimeseni, kes nägid kampaaniat keskmiselt 2,54 korda, mis tagas kokku 324 120 vaatamist. Meta kaudu jõudis Eesti Pagari maandumislehele 2300 unikaalset inimest.

“Vasta kuklile” kampaania on hea näide sellest, et lühiajalise ja optimaalse eelarvega kampaania toob hästi sihitud ja läbimõeldud sõnumiga väga häid tulemusi.

Kui soovid massist eristuda ja loovate digireklaamidega tarbijateni jõuda, siis võta meiega ühendust info@laecwador.ee.

Töö autorid agentuuris:

Kliendihaldur: Kaarel Kõvatu

Loovjuhtimine: Aleksander Urke

Copywriter: Karl-Lennart Meri

Kunstiline juht: Vallo Kivimaa

Disainer: Hanna-Lotte Kastor

Animaator: Aavo Teder

Meediaplaneerija: Kert Aavik

Digistrateeg: Jaan Kruusma, Ken Aavik