Eesmärk: Originaalse ja meeldejääva loovlahenduse kaudu tõsta kaubamärkide CityAlko ja SuperAlko tuntust tarbijate seas
Taust ja lahendus: Jõulumuusika on üks tähtsamaid jõulude kultuurilisi pärandeid, mängides olulist rolli pühademeeleolu loomisel. Tuntud jõululood nagu “Püha öö,” “Oh kuusepuu, oh kuusepuu” ja “We Wish You a Merry Christmas” on vaid vähesed näited aastate jooksul meiega sünonüümseks saanud kollektiivseks jõulukogemuseks, mida kuuldes tuleb esile kohene pühadetunne.
Kampaania “Jõuluviisid” eesmärk oli CityAlko ja SuperAlko pühadekampaania keskmesse tuua kõigi poolt palavalt armastatud ja tuntud meloodiad uues kuues. Nii sai kampaania keskmeks kolmest targast ehk päkapikkudest moodustatud lustakas orkester, kes musitseerivad neile omasele moel jõulumuusikat.
Tingitud tõigast, et päkapikud puhkpillidega musitseerivad, sündis kampaaniale ka kontekstuaalne katussõnum “Kõik puhuvad“, mis peegeldab jõulumuusika võimet tekitada kohest jõulutunnet, olles oluline element ja tuum kampaania ülesehitusel.
Visuaalsesse kontseptsiooni tõime sisse jõuludele omaselt kolm tarka ehk 3 päkapikku, kes kutsuvad kõiki pühademelus kaasa puhuma ehk musitseerima.
Kampaania raames lõime ka erilahenduse, kus päkapikkude jalad lustakalt rippusid üle ääre, lisades veelgi lõbusama ja mängulisema elemendi, mis kajastab päkapikkude joviaalset meeleolu ja kampaania üleüldist vabamat retoorikat.
Kui soovid oma kaubamärgi tuntust kasvatada, siis võta meiega ühendust info@laecwador.ee.
Töö autorid agentuuris:
Kliendihaldur: Mairi Talving
Loovjuhtimine: Aleksander Urke, Karl-Lennart Meri
Copywriter: Karl-Lennart Meri
Kunstiline juht: Karla Ribelus, Vallo Kivimaa
Disainer: Hendri Kivi