La Ecwadori meeskonnaga liitus digiturunduse tippkonsultant Jaan Kruusma

La Ecwador pakub oma klientidele 360-kraadist teenust ning see hõlmab ka digiteenuseid. Pakkumaks oma klientidele parimaid lahendusi, liitus La Ecwadori meeskonnaga digiturunduse tippkonsultant Jaan Kruusma.  Jaan Kruusma on sotsiaalmeedia maastikul tegutsenud alates 2011. aastast, kui kaasasutas sotsiaalmeedia agentuuri 7Blaze Social. 2017. aastal otsustas Kruusma hakata vabakutseliseks ning liikuda edasi konsultandi ja koolitaja rolli. Pärast pikka […]

Brand icon

La Ecwador pakub oma klientidele 360-kraadist teenust ning see hõlmab ka digiteenuseid. Pakkumaks oma klientidele parimaid lahendusi, liitus La Ecwadori meeskonnaga digiturunduse tippkonsultant Jaan Kruusma. 

Jaan Kruusma on sotsiaalmeedia maastikul tegutsenud alates 2011. aastast, kui kaasasutas sotsiaalmeedia agentuuri 7Blaze Social. 2017. aastal otsustas Kruusma hakata vabakutseliseks ning liikuda edasi konsultandi ja koolitaja rolli. Pärast pikka soolokarjääri tundis mees, et aeg on uuteks väljakutseteks. Kuna La Ecwador ja Jaan Kruusma olid varasemalt koostööd teinud, siis seda lihtsam oli koostööd alustada..

Konsultandina toob Jaan Kruusma endaga La Ecwadori kaasa digistrateegi tausta ja Meta reklaamimaailma sügava tundmise. Koos La Ecwadori loova ja professionaalse tiimiga on Kruusma valmis viima ka Sinu digiturunduse täiesti uuele tasemele.

Jaan Kruusma: astu üks samm edasi!

Digiturunduse maailmas on sul võimalik enamasti kõike mõõta, kui soovitud tegevused toimuvad digikanalites. Aga esimene ja kõige olulisem küsimus on – mis on sinu ettevõtte jaoks see kõige olulisem eesmärk, mida digiturunduses saavutada?

Kui tegu on e-poega, on eesmärk lihtne: keegi tuleb kodulehele, valib toote ja maksab. Kas sina tead täna täpselt, et mitu ostu sul selle viimase postituse 50€ boosti pealt tuli ja kui palju täpselt sul see ost ka maksma läks? 

Mõnel ettevõttel on veelgi lihtsam, kui müüakse e-tooteid nagu kursusi või e-raamatuid – see on peaaegu nagu raha printimine! Kuid B2B ettevõtete puhul võib klienditeekond olla pikk ja aeglane. Kuidas saavutada digis midagi väärtuslikku?

Näiteks võiks keskenduda e-kirjade kogumisele ja nendega töötamisele. Teine võimalus on kontaktivormide kaudu infot saada ja ise järgmine samm teha. Või kolmandaks, kasvatada nn sooja publikut – see tähendab inimesi, kes on juba sinu sisuga kokku puutunud ja kellega saab edasi töötada. Ideena võid minna ka Linkedini, teha tasuline konto ja sealt hakata lihtsalt ise kirjutama potentsiaalsetele klientidele.

Kui oled sooja publikut kogunud näiteks video vaatajate või blogi lugejate näol, siis sealt edasi üks efektiivsemaid viise on luua mitmeastmeline kampaania: esmalt leida uusi silmapaare, seejärel suunata nad uuesti soojema publikuna järgmise pakkumise juurde. Just selliste sihtimisstrateegiatega saad Sa saavutada palju paremaid tulemusi kui lihtsalt laialt tulistades ja lootes, et keegi ikka märkab. Need 10 000 inimest võivad iga kord olla erinevad, kui sinu sihtgrupp ei ole ära segmenteeritud.

Siinkohal tuletan meelde, et oluline on mitte jätta vastutust ainult IT-meeskonnale või teistele – ka Sina pead aru saama, mida turunduses tellid ja miks. See võimaldab Sul anda paremat sisendit ja saada paremaid tulemusi. Niisiis, mis võiks olla Sinu järgmine samm oma digiturunduses?

Kui soovid Jaaniga arutada, kuidas viia oma digiturundus järgmisele tasemele, lepi kokku konsultatsioon ning paneme koos plaani paika! 

Kirja pani Stella Vaus