Eesmärk: Pakkuda suviseid elamusi Läänemerel ja vastaskallastel koos Viking Line’iga
Taust ja lahendus: Viking Line pakub väärt elamusi Läänemerel ja Viking XPRSi pardal jõuad Tallinnast Helsingisse ning soovi korral sealt edasi Ahvenamaale ja Stockholmi. Suvel saab avastada nii vastaskallastel kui Viking Line’i laevadel hooajale vastavaid seikluseid, mida soovisime suvekampaaniaga kõigini tuua.
Kogu suve jaoks töötas agentuur välja läbiva kontseptsiooni, mis suve edenedes andis aina rohkem uusi ideid, kuidas oma suve elamuslikumaks muuta. Märksõnaks sai “lahe”, mis Eesti keeles tähendab midagi ägedat ja ka veekogu ehk Soome lahte, mida Viking XPRS-iga ületada saab.
LAHE-LAHE-LAHE kampaania jagunes kolmeks alapeatükiks.
Juuni fookuseks oli “Lahe koos minna”, mis tervitas suvehooaja algust ning keskendus valgetele öödele, suve planeerimisele ning pardaelamustele.
Juulis oli “Lahe koos olla”, et üheskoos pikemalt puhata lahetagustes looduskaunites kohtades või hoopis põnevatel festivalidel.
Augustis keskendusime “Lahe koos jagada” loole, millega võtta suvest maksimumi ja kogeda erinevaid elamusi nii maal kui merel.
Töö autorid agentuuris:
Projektijuht: Maiken Veskimäe
Loovjuht: Taavi Lehari
Art Director: Vallo Kivimaa
Disainer: Hanna Kastor
Animaator/Raadioklipid: Aavo Teder