Viimsi Halduse bränding

Viimsi Haldus

Meie roll
Branding

Eesmärk: Luua ettevõttele Viimsi Haldus brändikontseptsioon, millega diferentseerida end Viimsi Vallavalitsusest, kuid olla äratuntavalt Viimsi kogu- ja keskkonnaga seotud bränd

viimsi_haldus

Taust ja lahendus: Viimsi Haldus pakub kinnisvara haldustegevust juba 25 aastat ning selle peamiseks tegevusalaks on kinnisvara haldus- ja arendus Viimsi vallas. Erinevateks objektideks on  kultuuriasutused, spordirajatised ja hariduskeskused. Ehk selleks, et igas hoones saaksid inimesed keskenduda oma valdkonnale, on Viimsi Haldus see, kes leiab lahenduse lekkivale torule või kes niidab muruplatsi ning lükkab lumest täistuisanud teeraja. Samuti opereerib ettevõte Leppneeme ja Kelnase sadamat ning Viimsi Halduse alla kuulub Viimsi Huvikeskus.

Seni on Viimsi Haldust peetud sünonüümiks vallavalitsusega, kuid tegelikkuses on need kaks eraldi organisatsiooni. Agentuuri väljakutseks oli luua bränding, mis on äratuntavalt seotud Viimsiga, kuid samas eristuv avalikust sektorist.

Projekt sai alguse erinevatest workshopp’idest, millega tabasime Viimsi Halduse DNA-le omaseid tunnuseid ning kaardistasime erinevad eesmärgid, sh missiooni ja visiooni ja selgitasime välja brändiarhetüüpi koos karakteristikaga. Väärtusmaailmast tulenevalt panime paika brändistrateegia ning arengusuunad ja seejärel alustasime tööd korporatiivse identiteediga, millel on tugevaid mõjutusi Viimsist kui keskkonnast.

Viimsi Halduse logos kohtuvad kaks elementi – paat ning maja. Esimene viitab mereäärsele kohale ja sadamatele ning majakatus Viimsi Halduse põhitegevusalale. Diagonaalsed jooned meenutavad ka rannarahva kodudele iseloomulikku tara. Viimsi Halduse logo jaoks kujundasime ainulaadse custom tüpograafilise lahenduse. Iga täht on loodud eraldi, luues ühise tervikliku logo lahenduse.

Logomärgist tulenevad V-kujulised nooled said identiteedi reeglites olulise rolli, tuues esile erinevaid tegevusvaldkondi ja sõnumeid, mida bränd soovib edasi anda. Lisaks toovad elemendid esile brändi värve, mis rõhutavad kuulumist Viimsisse ning tekitavad kogukonnas äratundmist.

Töö autorid agentuuris:

Projektijuht: Kairit Vainult

Loovjuht: Taavi Lehari

Kunstiline juht: Karla Ribelus