Eesmärk: kommunikeerida laia lumesahkade ja -labidate valikut.
Taust ja lahendus: Parimad ideed võivad tekkida üleöö või mõnikord ka kiire tööpäeva lõpus. Nii sündis ka silmatorkava sõnumi ja visuaaliga Bauhofi Livin’ Labida Loca kampaanialahendus.
Lähenemise sõnum oli otseselt inspireeritud Ricky Martini 1999. aasta tuntud hiti refräänist, millele andsime omakorda kohaliku, kalambuuriliku pöörde. Mängulise stiiliga sõnumi ja selge visuaalse kompositsiooni eesmärk oli tõmmata tähelepanu laiale lumesahkade ja -labidate valikule.
Bauhofi kampaania kanaliteks olid nii sotsiaalmeedia (Facebook, Instagram) kui ka 6×3 välimeedia pinnad.
Töö autorid agentuuris:
Projektijuht: Mairi Talving
Loovjuht/copywriter: Aleksander Urke
Kunstilinejuht/ disainer: Karla Ribelus