Eesmärk: tõsta koolikampaania ulatuslikkust lansseerides Büroomaailma TikToki
Ülesanne: Lansseerida Büroomaailma TikTok enne koolikampaania algust, võimendamaks kampaania ulatuslikkust, tagada head müügitulemused eraklientide suunal, tõsta Büroomaailma tuntust kui suurimast bürootarvete pakkujast ning heast tööandjast Eestis.
Taust ja lahendus: Koolimaailm on Büroomaailma traditsiooniline ja suurim erakliendile suunatud kampaania. Tänavu otsustasime uue kooliaasta eel Büroomaailma sihtgrupile lähemale tuua ning lansseerida Büroomaailma TikToki konto.
Briif oli küllaltki lihtne ja arusaadav: “tehke midagi lahedat, mis aitaks meil müüa oma tooteid.” See pani omakorda kukalt kratsima – kuidas teha pealtnäha tavalised büroo- ja koolitarbed huvitavaks ning atraktiivseks just noorte seas ning seda sellises võtmes, et sisu päriselt levima hakkaks ja peale paari juhuslikult edu saavutanud videot sama kiire lennuga maha ei vaibuks.
Ettevõtetel on TikTokis võrreldes üksikpersoonide ja mõjuisikutega kordades keerulisem läbi lüüa ning endale lojaalseid kaasaelajaid püüda, kes ei võtaks kanali sisu üksnes ettevõtte reklaamina. Tuleb osata eristuda ning kaasata sisuloomisel oskuslikult enda ettevõtte inimesi, kes aitavad jälgijatel vaadata ettevõtte nime taha ning suhestuda sisuga personaalsemal tasandil. Kontot luues lähtusime just tarbijast ning kanali sihtgrupist, et pakkuda neile sisu, mille järele nad päriselt TikToki lähevad. See tähendab, et tegemist pole korporatiivse ning väikese kaasatusega sisuga, vaid meeleoluka ning meelelahutusliku content’iga, mida inimestele meeldib igapäevaselt jälgida.
Oleme Büroo-perega töötanud koos juba viimased 10 aastat ning teame, et nende seltskond on kirev ja tore. See omakorda tõi meid esimese verstapostini, millega kaasasime TikTokide loomisesse Büroomaailma 31-aastase staažiga tegevjuht Jüri ning tema lapselaps Juuliuse. Jüri ja Juulius olid ise seejuures ideest vaimustuses ning nii saidki neist TikToki staarid – esimene vanaisa ning lapselapse TikToki-duo Eestis! Lisaks sellele mõtlesime Büroomaailmale veel värvikaid karaktereid juurde – panime tanki oma enda ideekirjutaja Kerdi, nüüdsest tuntud kui Kauboi Kert, kes lisaks suurele rantšoarmastusele kannab hoolt Büroomaailma müügitulemuste eest ning sketšimeister Gregor Lillemets, kes muul tööajal ka meie teisi sotsiaalmeedia kliente teenindab. Tegelikkuses pole Kauboi Kerdil otsest seost Büroomaailmaga, tegemist on välja mõeldud karakteriga, kuigi kaabut kannab Kert kontoris ka igapäevaselt.
Seega on konto lansseerimise strateegia jutustada Büroomaailmale omaste karakterite läbi lugusid mitte üksnes Büroomaailma suurest kaubavalikut, vaid ka Büroomaailmast kui pereettevõttest ja selle muhedast õhkkonnast, mis kutsuvad sinna nii sisseoste tegema kui ka töötama.
Büroomaailma TikToki lansseerimist võib lugeda igatepidi väga edukaks. Tulemuseks on hüppeliselt suuremad numbrid nii müügis kui ka sotsiaalmeedia jälgijate hulgas. Tänavune koolitarvete müük osutus aastate edukaimaks. Tutvu koolikampaaniaga SIIN.
Vaid napi nelja kuuga on Büroomaailma TikTok saavutanud pea 1500 jälgijat ning üle 450 000 video vaatamise. Lisaks Büroomaailma brändile on saavutanud laiema tuntuse ka tegelased ise, keda tänaval ära tuntakse.
Kauboi Kerdi, Jüri ja Juuliuse seiklustega saad rohkem tutvuda Büroomaailma TikTokis.
Töö autorid agentuuris:
Projektijuht: Mairi Talving
Sotsiaalmeedia spetsialist: Anna Leena Tae
Videograaf: Gregor Lillemets
Copywriter/Kauboi Kert: Kert Saarmets