Vastupann-damatult kuldaväärt pannkoogid

Klient:

Saarioinen OÜ

Ülesanne:

Let’s Go sarja väikeste kohupiima-pannkookide sarja turundus ja uute toodete lansseerimine.

 

2018. aasta kevadest oleme töötanud Mamma Let’s Go alambrändi turundustegevuste arendamisega. Mitme aasta vältel on kohupiimapannkookide segmenti lisandunud uusi palavalt vastuvõetud maitseid: banaani-kohupiima, kõrvitsa-kohupiima ning nüüd ka valgurikkad juustupannkoogid, kaera-õuna pannkoogid ja Lotte pannkoogid.

2018. aasta kevadel kuulusid kohupiimapannkoogid üldise Let’s Go sarja turundustegevuste ridadesse, kuid juba sügisel töötasime välja ainult pannkookidele keskendunud strateegia ning loovlahendused.

Vastupann-damatud!

 

… tugines otseselt tarbijate tagasisidele. Erinevatest analüüsidest selgus, et need, kes on Mamma kohupiimapannkooke proovinud, on väga suure tõenäosusega ka toote lojaalseks ostjaks muutunud. See tähendab, et Mamma pannukad on vastupandamatult head. Küll aga tekkis vahepeal meedias suur umbusk valmistoidu ja poolfabrikaatide ning nende kasulikkuse osas. Võtsime agentuuri kokku ja sõitsime ise Raplamaale vaatama, kuidas hõrgutised valmivad – täpselt nii nagu koduköögis: kanamunad, jahu, kohupiim, maitseained – kõik, mida ka kodus kasutame.

Võtsime selle loo jutustamise aluseks ning kasutasime erinevates kanalites sõnumit: Mamma pannkoogid on valminud justkui armsas koduköögis vanaema hella käe all.

 

2019. aasta algul, kui Mamma pannkookide sari läbis teatud värskenduskuuri ning sai veelgi uusi maitseid juurde, tuli ka suur tunnustus Eesti Toiduainete Liidult. Mamma kõrvitsa-kohupiimapannkoogid auhinnati parim valmistoit ja parim magustoit kategooriates hõbemärgi vääriliseks ning Eesti parim toiduaine 2019 kuldmärgi võitjaks.

Mamma kohupiimapannkookide edulugu on suurepärane näide, kuidas efektiivset kommunikatsiooni, sh reklaami, on lihtne ehitada tootele, mis on kliendi vaatepunktist aus, usaldusväärne ning kasulik. Suurepärased kohupiimapannukad vajasid agentuuri poolt vaid pisut hoogu, kuid mis teevad suurt võidukäiku tulenevalt oma uuenduslikkusest, kvaliteedist ning südamega tööst selle taga.

Kui toode on väga hea, siis ei pea tegema tohutult suurt ning üleriigilist kampaaniat, vaid just hajutama erinevad tegevusi, et kasvatada lojaalsete klientide hulka, kes ka ise kuldaväärt toodet edasi ’turundaksid’.

Jaga ka teistega: