SAAREMAA UUTE KUJUNDUSTEGA VIILUJUUSTUDE LANSSEERIMINE

Klient:

Saaremaa Piimatööstus AS

Töö:

Uute pakendite lansseerimine

Briif

Alates 2015. aastast on agentuur La Ecwador arendanud Saaremaa Piimatööstusele uut brändikeelt ning esimeseks uue brändinguga pakendid said endale kaualaagardunud juustud Old Saare ja Saaremaa Ekstra. Nende disaini iseloomustavad äratuntavad ja jõulised S-tähed, kvaliteedile ning eksklusiivsusele vihjav kujundus ning Saaremaale omaste elementide kasutamine. Sama joont sooviti hoida ka uute viilujuustude pakendite puhul ning 2017. aasta varakevadel ootas uue, värskema välimusega viilujuustude pakendite lansseerimine.

 

 

Strateegia ja loovlahendus

Meie kampaania eesmärk oli lisaks uuele pakendidisaini lansseerimisele tõsta brändi tuntust, et viilujuustude sari eristuks paremini ka üleüldises konkurentsis. Saaremaa brändi taga on ilus, kõnetav ja korralik narratiiv, mida paljud suured brändid tänapäevases turunduses tegelikult alles taga otsivad. Saaremaa Piimatööstus jutustab lugusid nii kodukohast ja kogukonnast, puhtast loodusest ning selle mõjust tootes, põllumajanduslikust aspektist ning jõuab alati tagasi tarbija jaoks kõige olulisema elemendini – tooteni.

Saaremaa toodete suur ja puudutav narratiiv on kahtlemata väärtus ning eelis, mida kommunikatsioonis tugevalt ära kasutada. Saaremaa uute pakendite lansseerimise strateegia lähtus uute pakendite disainist – meie eesmärk on alati hoida fookuses kolme põhielementi, mis on läbivalt igal uuel viilujuustu etiketil: suur, läbipaistev S-täht; graafilised joonistused; saaremaised elemendid. Nägime selle trio kommunikeerimist pideva ja jõulisena.

Tule meiega rändama. Teeme reisi ümber Saaremaa!

Imetledes alles ekraanilt tulevasi pakendeid, lõime strateegia ning loovlahenduse, mille võtame kokku pealkirjaga “Reis ümber Saaremaa”. Kontseptsioon lähtus otse uhiuutelt juustupakenditelt, millega tegime sümboolselt ringi peale nii uuendatud pakendisarjale kui ka Saaremaale endale.

Idee sobitus suurepäraselt igasse valitud meediakanalisse ning piltlikult reisisime Saaremaaga ka erinevates kanalites ühtse kontseptsiooni alusel. Kanalite valiku ja kommunikatsiooni disainisime Saaremaa võtme-elementide võimalikult efektiivsele esiletoomisele, kontseptsioonist tulenevate tegevuste mõjuvale väljapaistvusele ning eesmärgiga saada võimalikult kõrge märgavatus.

 

 

Loovlahendused

Meediaplaani disainimisel jätkasime ringkäigu printsiipi. Kampaania ajal oli Saaremaa pildis ja helis nii traditsioonilises meedias kui ka erilahendustes, pälvides tähelepanu oma S-tähe, graafiliste joonistuste kui ka värviliste pakenditega. Traditsioonilises meedias kasutasime Saaremaa Piimatööstuse imagoloogilist telereklaami; lõbusat S-tähega sõnamängu kuulsime raadioreklaamis ning erinevaid Saaremaad puudutavaid ülesandeid lahendasime raadiomängus.

Välimeedia billboard’e kasutasime suuremate liiklussagedustega teedel. Suurtahvlid olid erilahendustena, väljaulatuvate viilujuustu pakenditega, imagoloogilised pinnad. Saaremaist tunnet jagus nutikasse digimeediasse kui ka printreklaami.

Kahtlemata kõige põnevamateks kampaaniakandjateks said miniatuursed väljapanekud, mis tõid nii pealinna südamesse kui ostukeskustesse tükikese ehtsat, kadakast ning merehõngulist Saaremaad. Tallinna kesklinna tuiksoontel avasime suured ümarpiilarid, milles eksponeerisime tuttavaid saaremaiseid sümboleid: kadakad, põllukivid, puidust aed jms. Ülemiste keskuses ehitasime Saaremaa ala ning ehitasime šoppajatele mõnusa puhkenurga, kus sai jalga puhata merekividel, nautida merevaadet, tunda ehtsate kadakate lõhna ning uudistada Saare Juustu pakendeid.

Suure nähtavuse ja meediatoetuse saime ka sotsiaalmeedias ning arvestades kampaaniatulemusi, on suur S-täht ning Saaremaa juustud igaühele tuttavad.

 

Jaga ka teistega: