AGENTUURITIIMI TÖÖD


Kevadise kampaania põhisõnumiks sai „Loomulikult me grillime kodus!“, mis kriisi- ja koroonauudiste taustal positiivsemat ning elurõõmsamat värvi tõi. Samuti ühendasime võimaluse tellida grilltooted veebi vahendusel erinevatest e-poodidest, et veelgi vähendada inimeste liikumist avalikes kohtades ja muuta kodus grillimist veelgi mugavamalt.

2019. aasta kevadel jõudis Eesti turule Clos Amador Cavade sari, mis on peamiselt tipphotellide ja restoranide valikusse mõeldud bränd. Seepärast oli selle kohalik brändituntus ka üsnagi tagasihoidlik, kuid arvestades oma hinnaklassi, on see kindlasti parima hinna ja kvaliteedi suhtega „kihisev“ meie poodides.

Meie eesmärk oli tekitada ühiskonnas elav arutelu võrdse kohtlemise ja sallivuse teemadel, mitte luua ühesuunaline sotsiaalkampaania, mis ütleb sisuliselt: „Ole salliv.“ Hoiakud ei muutu enne, kui ei toimu teatavat äratust, mis paneks inimesi mõtlema ja oma hoiakutele otsa vaatama.

Mõtlesime välja loovkonspeptsiooni, mis oli tänuavaldus kõigile Denim Dreami klientidele, kes 25 aasta jooksul on Denim Dreamist ostetud rõivaid, jalatseid ja aksessuaare kandnud. Samuti on see ka suur tänu töötajatele tehtud töö eest, kes on Denim Dreami kõik need aastad esindanud ja edasi viinud.

Sageli arvatakse, et väikelaene võtavad inimesed, kes ei oska rahaga ümber käia või võtetakse laenu millegi täiesti ebavajaliku soetamiseks. Tegelikkuses on olukord hoopis vastupidine. Muutsime Finora Capitali Facebooki sisu ja postitusi vähem korporatiivseks. Juhtisime läbi humoorikate visuaalide ja sõnumite tähelepanu igapäevastele tegevustele ja asjadele, mis nõuavad teatud rahalisi väljaminekuid.

PPA soovis lastele valmistada vahva kaardimängu, millega tutvustada oma erinevaid tegevus- ja vastutusvaldkondi. Olemasolevaks tegelaseks oli loomulikult Lõvi Leo isiklikult, kellele lisaks tuli luua 12 uut tegelaskuju, kes igaüks tegeleks mõne PPA valdkonnaga. Tulemuseks oli lõbus kaardimäng, mis jõudis lasteni üle kogu Eesti

2018. aasta lõpus alustas tööd uus kriisiabitelefon 116 006, mis vajas teenuse visuaalse identiteedi loomist ning kommunikatsiooni materjalide välja töötamist. See tundub ehk uskumatuna, kuid just aasta lõpul, mil paljud inimesed koonduvad oma pereringi, et tähistada jõulupühi ning koosolemist, tõuseb kodu- ning lähisuhtevägivalla juhtumite arv drastiliselt.

Julgete päralt on tulevik. Ajal, mil spordiklubid ning fit-mõtteviis on vallutamas eestlaste südameid, päevaplaane ning menüüsid, on muu maailm edasi liikunud. Ainult raua tõstmine ning PRO-märgistusega toiduainete manustamine on muutunud omaette rutiiniks, mis võtab aktiivsest eluviisist mängulisuse rõõmu.

Iga inimese jaoks on stiil miski, mis teda defineerib. See on nagu eraldi suhtluskeel inimeste vahel. Oma väljanägemise ja stiiliga sa astud nagu sõnadeta suhtlusesse teiste inimestega, kes sind isegi ei tunne, kuid te annate üksteisele informatsiooni oma enda isiksuse kohta.

Tallinna Vesi on olnud meie pikaaegne klient ja partner. Aastate jooksul oleme arendanud ettevõtte brändingut ning ettevõtte lugu. Kui viimastel aastatel on üha rohkem hakatud rääkima ettevõtete vastutustundlikkusest, siis Tallinna Vesi ja La Ecwador on kraanivee liikumist toetanud juba ligemale kümme aastat.

Aasta 2018 on unustamatu aasta. Eesti Vabariik sai 100 aastaseks. Põnevaid sündmusi, üritusi ning ülevaid emotsioone kandis endas juba ka eelnev aasta. Meiegi soovisime sellest pidulikust sündmusest osa võtta ning näidata, kui armas ja hoolega hoitud meie kallis kodumaa meie jaoks on.

TRÜKISETIIMI TÖÖD

PPA soovis lastele valmistada vahva kaardimängu, millega tutvustada oma erinevaid tegevus- ja vastutusvaldkondi. Olemasolevaks tegelaseks oli loomulikult Lõvi Leo isiklikult, kellele lisaks tuli luua 12 uut tegelaskuju, kes igaüks tegeleks mõne PPA valdkonnaga. Tulemuseks oli lõbus kaardimäng, mis jõudis lasteni üle kogu Eesti

Riigikantselei aastaraamatud ei ole paberkandjal, vaid riigikantselei kodulehele tehakse igal aastal alamleht. Näiteks Aastaraamat 2017 ning kõik info on kodulehele sisestatud uudiste kujul. Nii on veebilehe külastajal seda lihtne lugeda ning näeb ka atraktiivsem välja, kui kodulehele tõstetud kujundatud pdf aastaraamatust.

SISUTURUNDUSTIIMI TÖÖD

Kevadise kampaania põhisõnumiks sai „Loomulikult me grillime kodus!“, mis kriisi- ja koroonauudiste taustal positiivsemat ning elurõõmsamat värvi tõi. Samuti ühendasime võimaluse tellida grilltooted veebi vahendusel erinevatest e-poodidest, et veelgi vähendada inimeste liikumist avalikes kohtades ja muuta kodus grillimist veelgi mugavamalt.

Väga paljud teavad siniseid Itella SmartPOSTi pakiautomaate, tunnevad ära tuttavad bussid ning teavad Itella kullereid, kuid tegelikult on Itella perekond oluliselt suurema haardega, kui ainult pakiäri ning rahvusvahelise logistikaettevõttena on nende teenusteportfell ning võimekus väga suur.

Meie eesmärk oli tekitada ühiskonnas elav arutelu võrdse kohtlemise ja sallivuse teemadel, mitte luua ühesuunaline sotsiaalkampaania, mis ütleb sisuliselt: „Ole salliv.“ Hoiakud ei muutu enne, kui ei toimu teatavat äratust, mis paneks inimesi mõtlema ja oma hoiakutele otsa vaatama.

Mõtlesime välja loovkonspeptsiooni, mis oli tänuavaldus kõigile Denim Dreami klientidele, kes 25 aasta jooksul on Denim Dreamist ostetud rõivaid, jalatseid ja aksessuaare kandnud. Samuti on see ka suur tänu töötajatele tehtud töö eest, kes on Denim Dreami kõik need aastad esindanud ja edasi viinud.

Kui telefon kinos heliseb, siis see seab meid piinlikku olukorda. Telefoni vali heli ning ekraani valgus paneb meie süüdlasliku näo kinosaalis helendama. Tegelikult on telefonist jagu saamiseks mitmeid viise ning alati ei pea, enne filmi kõlav teavitus ‘’Palun lülitage oma telefon välja’’, olema kuiv ja igav. Võib ka teistmoodi. Tegime animeeritud klipi, kus näitasime mitmel erilisel ja humoorikal viisil, kuidas oma telefoni välja lülitada.

Sageli arvatakse, et väikelaene võtavad inimesed, kes ei oska rahaga ümber käia või võtetakse laenu millegi täiesti ebavajaliku soetamiseks. Tegelikkuses on olukord hoopis vastupidine. Muutsime Finora Capitali Facebooki sisu ja postitusi vähem korporatiivseks. Juhtisime läbi humoorikate visuaalide ja sõnumite tähelepanu igapäevastele tegevustele ja asjadele, mis nõuavad teatud rahalisi väljaminekuid.

Julgete päralt on tulevik. Ajal, mil spordiklubid ning fit-mõtteviis on vallutamas eestlaste südameid, päevaplaane ning menüüsid, on muu maailm edasi liikunud. Ainult raua tõstmine ning PRO-märgistusega toiduainete manustamine on muutunud omaette rutiiniks, mis võtab aktiivsest eluviisist mängulisuse rõõmu.

Iga inimese jaoks on stiil miski, mis teda defineerib. See on nagu eraldi suhtluskeel inimeste vahel. Oma väljanägemise ja stiiliga sa astud nagu sõnadeta suhtlusesse teiste inimestega, kes sind isegi ei tunne, kuid te annate üksteisele informatsiooni oma enda isiksuse kohta.

Aasta 2018 on unustamatu aasta. Eesti Vabariik sai 100 aastaseks. Põnevaid sündmusi, üritusi ning ülevaid emotsioone kandis endas juba ka eelnev aasta. Meiegi soovisime sellest pidulikust sündmusest osa võtta ning näidata, kui armas ja hoolega hoitud meie kallis kodumaa meie jaoks on.


MEEDIATIIMI TÖÖD

Kevadise kampaania põhisõnumiks sai „Loomulikult me grillime kodus!“, mis kriisi- ja koroonauudiste taustal positiivsemat ning elurõõmsamat värvi tõi. Samuti ühendasime võimaluse tellida grilltooted veebi vahendusel erinevatest e-poodidest, et veelgi vähendada inimeste liikumist avalikes kohtades ja muuta kodus grillimist veelgi mugavamalt.

Mõtlesime välja loovkonspeptsiooni, mis oli tänuavaldus kõigile Denim Dreami klientidele, kes 25 aasta jooksul on Denim Dreamist ostetud rõivaid, jalatseid ja aksessuaare kandnud. Samuti on see ka suur tänu töötajatele tehtud töö eest, kes on Denim Dreami kõik need aastad esindanud ja edasi viinud.

Kui telefon kinos heliseb, siis see seab meid piinlikku olukorda. Telefoni vali heli ning ekraani valgus paneb meie süüdlasliku näo kinosaalis helendama. Tegelikult on telefonist jagu saamiseks mitmeid viise ning alati ei pea, enne filmi kõlav teavitus ‘’Palun lülitage oma telefon välja’’, olema kuiv ja igav. Võib ka teistmoodi. Tegime animeeritud klipi, kus näitasime mitmel erilisel ja humoorikal viisil, kuidas oma telefoni välja lülitada.

Julgete päralt on tulevik. Ajal, mil spordiklubid ning fit-mõtteviis on vallutamas eestlaste südameid, päevaplaane ning menüüsid, on muu maailm edasi liikunud. Ainult raua tõstmine ning PRO-märgistusega toiduainete manustamine on muutunud omaette rutiiniks, mis võtab aktiivsest eluviisist mängulisuse rõõmu.

Iga inimese jaoks on stiil miski, mis teda defineerib. See on nagu eraldi suhtluskeel inimeste vahel. Oma väljanägemise ja stiiliga sa astud nagu sõnadeta suhtlusesse teiste inimestega, kes sind isegi ei tunne, kuid te annate üksteisele informatsiooni oma enda isiksuse kohta.

Aasta 2018 on unustamatu aasta. Eesti Vabariik sai 100 aastaseks. Põnevaid sündmusi, üritusi ning ülevaid emotsioone kandis endas juba ka eelnev aasta. Meiegi soovisime sellest pidulikust sündmusest osa võtta ning näidata, kui armas ja hoolega hoitud meie kallis kodumaa meie jaoks on.
DIGITIIMI TÖÖD

Kevadise kampaania põhisõnumiks sai „Loomulikult me grillime kodus!“, mis kriisi- ja koroonauudiste taustal positiivsemat ning elurõõmsamat värvi tõi. Samuti ühendasime võimaluse tellida grilltooted veebi vahendusel erinevatest e-poodidest, et veelgi vähendada inimeste liikumist avalikes kohtades ja muuta kodus grillimist veelgi mugavamalt.

Meie eesmärk oli tekitada ühiskonnas elav arutelu võrdse kohtlemise ja sallivuse teemadel, mitte luua ühesuunaline sotsiaalkampaania, mis ütleb sisuliselt: „Ole salliv.“ Hoiakud ei muutu enne, kui ei toimu teatavat äratust, mis paneks inimesi mõtlema ja oma hoiakutele otsa vaatama.

Mõtlesime välja loovkonspeptsiooni, mis oli tänuavaldus kõigile Denim Dreami klientidele, kes 25 aasta jooksul on Denim Dreamist ostetud rõivaid, jalatseid ja aksessuaare kandnud. Samuti on see ka suur tänu töötajatele tehtud töö eest, kes on Denim Dreami kõik need aastad esindanud ja edasi viinud.

Sageli arvatakse, et väikelaene võtavad inimesed, kes ei oska rahaga ümber käia või võtetakse laenu millegi täiesti ebavajaliku soetamiseks. Tegelikkuses on olukord hoopis vastupidine. Muutsime Finora Capitali Facebooki sisu ja postitusi vähem korporatiivseks. Juhtisime läbi humoorikate visuaalide ja sõnumite tähelepanu igapäevastele tegevustele ja asjadele, mis nõuavad teatud rahalisi väljaminekuid.

Julgete päralt on tulevik. Ajal, mil spordiklubid ning fit-mõtteviis on vallutamas eestlaste südameid, päevaplaane ning menüüsid, on muu maailm edasi liikunud. Ainult raua tõstmine ning PRO-märgistusega toiduainete manustamine on muutunud omaette rutiiniks, mis võtab aktiivsest eluviisist mängulisuse rõõmu.

Iga inimese jaoks on stiil miski, mis teda defineerib. See on nagu eraldi suhtluskeel inimeste vahel. Oma väljanägemise ja stiiliga sa astud nagu sõnadeta suhtlusesse teiste inimestega, kes sind isegi ei tunne, kuid te annate üksteisele informatsiooni oma enda isiksuse kohta.

Aasta 2018 on unustamatu aasta. Eesti Vabariik sai 100 aastaseks. Põnevaid sündmusi, üritusi ning ülevaid emotsioone kandis endas juba ka eelnev aasta. Meiegi soovisime sellest pidulikust sündmusest osa võtta ning näidata, kui armas ja hoolega hoitud meie kallis kodumaa meie jaoks on.