Inimeste teadlikkus kraanivee kvaliteedist

Kampaania eesmärgid

  • tõsta Tallinna elanike kraanivee tarbimist joogiveena;
  • toetada vee-ettevõtte positiivset kuvandit.

Strateegia

Kraanivee kvaliteet on olnud väga hea juba aastaid. Inimeste madala teadlikkuse tõttu pole aga hoiakud kraanivee suhtes olnud positiivsed, mistõttu on olnud vähene ka kraanivee joomine. Kuna eesmärgiks oligi muuta eelkõige hoiakuid, otsustati kraanivett näidata uues kuues: glamuurse, huvitava ja atraktiivsena, kasutades selleks sobivat visuaalset keelt, huvitavaid lähenemisnurki ning julgemaid sõnumeid. Strateegia perspektiiv oli muuta kraanivee joomine põhimõtte küsimuseks.

Teostus

  • Kaasasime projekti Eesti staarid, kes eelistavad kraanivett pudeliveele.
  • Photoshootid: Liis Lemsalu, Kristjan Kasearu ning Marju Länik poseerisid reklaamplakatite tarbeks.
  • Lisaks Liis Lemsalule, Kristjan Kasearule ning Marju Länikule, kaasasime Pille Minevi, Ženja Fokini ning Boriss Gorsky, kes Delfi TV-s meisterdasid oma lemmikuid kraaniveekokteile.
  • Kraaniveekokteilide autoriteks olid Eesti tipp-baarmenid Kristo Tomingas ning Heinar Õispuu, kellega koostöös ilmus retseptiraamat nutikatest ja maitsvatest kraaniveest tehtud jookidest.
  • Artiklid kraaniveekokteilide ning kampaania kohta.
  • Kutsusime inimesi sotsiaalmeedia vahendusel valima oma lemmikut kraaniveekokteili.
  • Koostöös Butterfly Lounge’ga korraldati meeleolukas õhtu, mis oli pühendatud kraaniveekokteilidele. Peost võtsid osa kuulsad ja prominentsed inimesed.
  • Projekti toetas välireklaam.

Marju Länik, Liis Lemsalu ja Kristjan Kasearu tõmbasid tähelepanu ja näitasid, et kraanivesi ON joogivesi! Kraanivee joomine on justkui statement.

“Joo kraanivett!” koduleht koondab enda alla kokku kõik kraanivee kampaaniad ning informatiivsed artiklid kraanivee kohta. Seal on nähtaval ka kõik kraanivee kokteilid, mis osalesid kampaanias.

Facebookis said kõik valida ja hääletada oma lemmiku kraaniveest tehtud kokteili poolt. Osalejad said võita lihtsaid auhindu, kuid võitmine on sel puhul pigem väike boonus.

Tulemus

1) EMORI 2011. aastal läbiviidud kliendirahulolu uuringu andmetel jõi kraanivett vaid 48% tarbijatest. 2015. aasta lõpus läbiviidud uuring kinnitas aga, et kraanivett usaldab joogiks 85% tarbijatest.

48%

85%

2) Kui 2014. aasta kliendisuhete tugevuse näitaja oli AS Tallinna Veel 85 punkti, siis tänaseks on see näitaja tõusnud 94 punkti tasemele.

85

94

Jaga ka teistega: