Itella SmartPOSTi imagokampaania

Klient:

Itella Estonia OÜ

Taust:

Itella SmartPOST-iga on su pakid hoolega hoitud. Seda teavad juba kõik. Nende pakiautomaadid asuvad siseruumides ning tänu sellele ei tee külm, kuumus või niiskus sinu hinnalisele saadetisele liiga.

Inimestele on ka tähtis, et kaup jõuaks sihtkohta parimas korras ja ilma ebameeldivate üllatusteta ning erasektoris toimub kõige suurem kauba tellimine ikka läbi e-poodide.

Tõime oma kampaaniaga Itella SmartPOSTi esile kui ideaalset partnerit, kelle kaudu on väga mugav omale pakid pakiautomaati kohale tellida.

Loovlahendus:

Loovlahenduses keskendusime šoppamisele kui lõbusale tegevusele, mis ei pea olema stressirohke ega ajakulukas. Pigem on e-kaubandus jõudnud sellisele tasemele, et veebilehtedelt ostmine on lihtne, kiire ning hoiab ka aega kokku. Lisaks, kui mingi asi ei meeldi, saab selle kerge vaevaga tagasi saata.

Kuna Itella SmartPOSTi pakiteenus on sama mugav kui veebipoodides ostlemine, töötasime välja kampaania sõnumi: Itella SmartPOST on šoppamiseks loodud.

Sõnumi kandjaks ning ka reklaamvideo põhikarakteriks oli meil arvatavasti kõige stiilsem ja ilusam naine – Eda-Ines Etti. Ines on teada tuntud kui väga maitsekas ja stiilne riietuja ning ta sobis ideaalselt kampaania sõnumit edasi andma.

Tegevused:

Tegime reklaamvideo, kus näitame hommikust, halli, isegi natuke nukrat elu kaubanduskeskuses. Seal seisavad ja istuvad inimesed, kes on kauplustes käimisest väsinud või siis ei viitsigi enam poode läbi kammida. Järsku siseneb kaunis ja enesekindel naine, kes on kui teisest maailmast. Ilus, värviline ning soe nagu suvetuul ning seab oma sammud otse pakiautomaadi juurde ning saab oma ostud kerge vaevaga kätte. On toimunud muutus – vanast uude. Tänapäeval on muutunud viis, kuidas me endale asju ostme. Enam ei pea tervet suurt kaubanduskeskust läbi käima, vaid kõige suurem valik kaupasid on tegelikult internetis. Kes need kaubad kõik turvaliselt kohale toimetab? Eks ikka Itella SmartPOST.

 

Reklaamvideot näidati nii televisioonis, sotsiaalmeedias, Youtubes kui ka populaarsemates online-meediakanalites.

itella_šoppaja_FB

Lisaks videole, tegime ka eraldi veebilehe, kus kõik huvilised said testida, kui suured šoppajad nad siis tegelikult ka on. Küsimused ja vastused olid humoorikas võtmes ning iga testi sooritaja sai ka lõpus teada, kas ta on šoppamise kuninganna või on veebis ostlemine veel võõras teema.

Samuti ilmus sisuturundusartikkel Buduaaris. Artiklit on võimalik lugeda siit.

 

Jaga ka teistega: