Greencoat lahenduse lansseerimine

Meie roll
Digital / Foto ja video

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

Klient:

Esco AS

Töö:

GreenCoat lahenduse lansseerimine[/vc_column_text][vc_separator color=”chino” border_width=”2″][vc_column_text]

weckman

Briif

2016. aasta sügisel tuli Weckman Eestis turule uue GreenCoat lahendusega.

GreenCoat on SSAB brändi uuenduslik, ökoloogiliselt teadlik värvkattega terasest lahendus ehituse jaoks. GreenCoat on uudne värvilise teraspleki tootepere, mis on senistest keskkonnasõbralikum ja ka paremate tehniliste omadustega. Alates sügisest jõudis see ka Weckmani tooteportfelli.

Kuidas teavitada niivõrd põnevast, kuid küllaltki spetsiifilisest tootest tarbijaid?

Strateegia

Kõigepealt viisime end detailselt kurssi sellega, mida GreenCoat endast üleüldse kujutab ning mis see täpsemalt on. Seejärel määratlesime ära sihtgrupi ning analüüsisime, millised on võimalikult efektiivsed kanalid, mille kaudu nendeni jõuda. Eesmärk oli kasutada kompaktseid lahendusi ja võimalikult kuluefektiivselt.

Samas ei tohtinud me ära unustada, et rääkidest katusest ei ole ainsaks sihtrühmaks selle ala spetsialistid vaid ka tavalised majaomanikud, kelle meediatarbimine kohati erineb ehitusprofessionaalidest.

Seetõttu töötasime välja mitmeid erinevaid lahendusi nii oma ala spetsialistidele kui ka majaomanikele, kes oma kodu eest hoolitsema peavad.

Idee ja lahendused

Täpselt piiritletud sihtgrupi kaardistamisega ning kampaania taktika paika panemisega liikusime edasi katusidee suunas. Lähtusime SSAB poolt paika pandud 10 väga olulisest GreenCoati omadusest.

Vastavalt väljundile valisime, millisele omadusele põhirõhu paneme ning millist sihtrühma sellega enim kõnetame.

Professionaalsema sisu loomiseks tootsime Weckmani sotsiaalmeediakanalite ning online-meedia kanalite jaoks koos Weckmani edasimüüja Heiki Kasega ülevaatliku video GreenCoati headest omadustest. Sama sisulise, kuid küllaltki vabamas ning humoorikamas võtmes video suunasime aga majaomanikele. Selleks lõime fiktiivse ehitusmaterjalide tootespetsialistist tegelase.

Samamoodi rahuldades nii professionaalide kui tavatarbijate infotarbimise vajadusi kirjutasime arikleid nii blogisse Nipimeister, Äripäeva veebi kui ka Sisustuswebi, kattes laia ent just meile olulist sihtrühma.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_video link=”https://www.youtube.com/watch?v=6r4Rzot6PX0″][vc_video link=”https://www.youtube.com/watch?v=jI_0xb8NNV4″][/vc_column][/vc_row]