Eesti parim kohv igaühele

Klient:

Circle K Eesti

Töö:

Circle K kohvijoogid on Eestis ikoonilise tähendusega. Aastaid pidevalt ja järjepidevalt tootearendusse panustanud ettevõte on oma kohvijookidega saavutanud erinevates küsitlustes, testides ja võistlustel esikoha. Ent kuidas liikuda nii tugeva toote ja argumentidega edasi?

Vaatamata sellele, et Circle K kuumade kohvijookide puhul on üks tugev argument (Eesti parim), ei pruugi see veel luua lugu, millega kõik kohviarmastajad argiselt suhestuksid. Ratsionalistidele ja kvaliteedihindajatele on see ammendav ning põhjendatud sõnum, kuid suur osa inimestest teeb valikuid siiski emotsioonide, tunnete pealt.

Samuti on oluline arvestada asjaolu, et kõigini jõuda ühe sõnumiga tekitab piltlikult olukorra, kus püütakse rääkida kogu tarbijaskonnaga, kuid tegelikult ei peeta vestlust kellegagi. Seepärast võtsime aja ning kaardistasime taaskord põhjalikult oma klientide profiilid ning kitsendasime vastavalt oma sihtgruppe. Õppisime neid rohkem tundma, vaatasime erinevate segmentide olulisi aspekte ja panime tulevikuks aluse erinevatele reklaami- ja kommunikatsiooni-tegevustele, millega loome oma klientidega vestluse, millest on mõlemad pooled huvitatud.

See jõudis ka otseselt Circle K kohvijookide reklaamikeelde, mis seni oli praktiliselt muutumatu olnud, kuna toode on juba tuntud ja tugev sümbol. Lasime lahti piirangutest ning lõime kampaania, mis oli oluliselt vabam ning mis keskendus ainult kindlate kliendisegmentide kõnetamisele emotsioonide kaudu. Tulemustena pälvisime suurema seotuse ja lojaalsuse just nende sihtgruppidega ning tervitasime ka uusi kliente oma parimaid kohvijooke maitsma.

 

 

Jaga ka teistega: