DENIMI JÕULUKAMPAANIA

Klient:

Dellera Kaubandus OÜ

Töö:

Jõulukampaania Denimi toodetele

Denim_sisu1_950x624

Briif

Denimi aftershave’id ning deodorandid on populaarsed olnud juba neli kümnendit. Pole ühtegi meesterahvast, kes seda brändi ei teaks. Meelde tuleb ikka vanaisa, isa või onu, kelle kapiriiulilt neid tooteid salaja piilumas sai käia.

Kui juurde on tulnud aga nii palju uusi brände, kuidas ennast meelde tuletada nooremale sihtrühmale ning kommunikeerida Denimi uut ning laienenud tootevalikut?

Strateegia

Kampaaniat ettevalmistades sukeldusime detailselt tooteomadustesse ning kaardistasime täpselt oma sihtgruppi. Meie peamine eesmärk on jõuda meesterahvasteni, kes peavad lugu hinna ning kvaliteedi suhtest ning naisterahvasteni, kes oma meestele või teistele meestuttavatele tarbekaupasid ostavad.

Kasutasime kampaania perioodiks jõule, mil kinkekomplektide kinkimine on kõige populaarsem ning inimesed otsivad midagi lihtsad, armsat ning praktilist, mida meesterahvastele kinkida. Põhifookuseks valisime kaks kaubaartiklit: Denim Gold ja Denim Black kinkekomplektid.

Loovlahendus

Jõuluperioodi silmas pidades oli meie loovlahendus suunatud naistele, kuid ometigi sellises võtmes, et tõmbaks ka meeste tählepanu. Rõhutasime seksikusele, maskuliinsusele ning kõrgele enesehinnangule, mis on samuti ka väärtused, mida Denimi bränd endas kannab.

Sotsiaalmeedias kasutasime veidi teravat ning isikupärast kõnekeelt, mis rõhutasid Denimi väärtusi. Kogu visuaalne ning tekstiline stiil oli jõuline, mehine ning enesekindel. Samuti tõime läbi sotsiaalmeedia reklaami esile jaekette, kust Denimi tooteid osta saab.

Suurema kõlapinna saamiseks kasutasime ka nutikaid traditsioonilisi  meedialahendusi, näidates kampaaniat jaekettide ümbruses ning olles pildis strateegilistes kohtades, mis mõjutavad inimese ostuotsust enim.

Denim_sisu2_950x688

Jaga ka teistega: