Ampsiku lansseerimine

AMPSIK

Vanus: 11 kuud
sünnipäev: mai 2015
lemmiktegevus: seiklemine ja mängimine
iseloom: alati rõõmsameelne

Nõo Lihavürsti lastele mõeldud lihatoodete brändi staar on lõbus ja nunnu tegelane Ampsik, kes vähem kui aastaga on vallutanud paljude laste südamed.

Kõige rõõmsam ja

sõbralikum

tegelane lihaletis!

BIG IDEA:

Luua lastele mõeldud lihatoodete bränd.

IDEE ELLUVIIMINE:

Kõnetasime lapsevanemaid ja lapsi.
Meie meedistrateegia oli olla kanalites, kus on ka meie sihtrühm.
Lõime Ampsikule maailma, milles ta hakkaks elama ning läbi mille ta kõnetaks ka lapsi.
Ampsiku toodetega kaasa vahvad külmkapimagnetid.
Priit Pajusaar lõi Ampsiku tegelaskujule meeldejääva lastelaulu.
Animeeritud Ampsik teleklipis, kes seikleb ühelt tootelt teisele.

KOMMUNIKATSIOONI-
KANALID

TV: klipid

Raadio: klipid

Print: ajalehed, ajakirjad

PR

Pakend

Tootedisain

Reklaam kinos

Digitaalmeedia: koduleht, sotsiaalmeedia

Välireklaam: reklaam siseruumides, välireklaamplakatid

Kaubandusturundus: müügikohareklaam, üritus müügikohtades, tarbijamäng

Tarbija-kaasamine: tarbija loodud sisu

Muu: üritusturundus

TULEMUSED

1. AMPSIKU TOOTEPORTFELL KASVAS POOLE AASTAGA 4 TOOTE VÕRRA

2. AMPSIKU SARJA MÜÜK MOODUSTAB 5% NÕO LIHATÖÖSTUSE KOGUKÄIBEST

3. TOODETE MÜÜK ÜLETAS PROGNOOSI KAHEKORDSELT

4. AMPSIKU GRILLVORSTID ÜHED POPULAARSEMAD TERVES GRILLVORSTIDE SEGMENDIS

5. NÕO LIHATÖÖSTUSE MAINE KASV LAPSEVANEMATE SEAS

Vaata
Ampsiku teleklippi!

Kuula
Ampsiku laulu

Vaata dokumentaalfilmi Ampsiku sünnist!

Jaga ka teistega: