Aednik24 lansseerimine

Meie roll
Kampaaniad / Digital / Foto ja video

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

Klient:

Aednik24

Töö:

Aednik24.ee lansseerimine[/vc_column_text][vc_separator color=”chino” border_width=”2″][vc_column_text]

Lahendus ja tegevused:

Aednik24.ee on aastal 2018 loodud veebipood, mis pakub igale aiasõbrale, kodu- ja rõduaednikule võimaluse osta kvaliteetseid ja professionaalseid aia- ja kodukaupu ülemaailmselt hinnatud kaubamärkidelt.

Aednik24 iseloomustab 25-aastane kogemus aiandusfirma Horticomi näol, usaldusväärsus ning professionaalsus.

Töötasime uue e-poe lansseerimiseks välja pooleaastase meediastrateegia ning lõime visuaalse kontseptsiooni. Meediamiksis kasutasime ära nii traditsioonilist kui digimeediat, et saavutada maksimaalne sihtrühma katvus parima kontaktiarvuga.

Lõime teistest aiandustarbeid müüvatest ettevõtetest eristuva visuaali ning kõnestiili.

aednik24_outdoor

Postimees_aednik

bänner950x680px aednik24

Projektijuht: Teele Hein

Copywriter: Timo Tõnisson

Disainerid: Tiina Maripuu, Taaniel Malleus, Karen Künnapas

Meediajuht: Rain Taimre

Digimeedia: Kert Aavik[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]