Traditsiooniline tegevus ei taga edu

Loovlahenduste agentuur La Ecwador erineb klassikalistest konservatiivsetest reklaamiagentuuridest mitmel moel. Väikese butiikagentuuri põhimõte on töötada nagu kliendi turundusosakond, seistes tema heaolu ja äritulemuste eest. 

„Suured agentuurid teevad väga head tööd, aga nende tegevuseks on kujunenud enamasti ainult reklaamid ja reklaamitegemine. Meie soovime oma klientide jaoks olla nagu strateegiline partner: aidata tõsta müüki ja jõuda tulemusteni, mitte teha sisutühja tööd,“ selgitavad La Ecwadori tegevjuht Heily Aavik ja loovjuht Uku Nurk. „Kliendi edu ja müüginumbrite suurenemine on ka meie edu.“

Kuidas jõuda tulemusteni?

Selleks peab saavutama kliendiga hea kontakti ning parim võimalus tuumani jõudmiseks on reeglina suhtlemine omaniku või ettevõtte kaugemate eesmärkidega kursis oleva turundusjuhiga. „Turundus on aastate jooksul palju muutunud ning täna vajavad ettevõtted partnerit, kes on võimeline nad ära kuulama ning aitama. Kui klient helistab, et tal on sel nädalal kaupluses väga vähe inimesi käinud, peab jõudma probleemi põhjuseni: miks külastajaid vähe käib. Seda põhjust ei pruugi lihtsalt flaierite kujundamise ja trükkimisega parandada,“ selgitab Aavik. „Peab oskama tõhusamal moel klientideni jõuda ning julgema asju teistmoodi teha!“ 

Tema sõnul on iganenud kliendilehed kui tooteid ja hindu näitavad reklaamikandjad – need peavad pakkuma midagi enamat. Möödas on ka aeg, mil meediat osteti mahtudega.

Kahepoolne suhtlus agentuuri ja kliendi vahel aitab vältida probleeme!

Miks ei tasu agentuuri otsida läbi konkursi?

Konkursi korraldamine agentuuri leidmiseks ei vii parima tulemuseni.

Konkurss ei ole õige koht turunduspartneri leidmiseks

. „Kui mina oleksin turundusjuht, ei otsiks ma endale kunagi reklaamiagentuuri konkursi kaudu. See süsteem ei tööta enam,“ sõnab Uku Nurk. „Olulisem on leida partner, kes tahab ja on motiveeritud koostööd tegema. Partner peab oskama näha suurt pilti ning mitte teostama end läbi kliendi ning tegema vägevaid kuldmune väärt reklaame, vaid valmis tegutsema kliendi jaoks parimal viisil.“

 Agentuuri töö tulemused on selgelt mõõdetavad müügitõusu või –langusega. Kliendist huvitatud partner tahab kuulda nii häid kui ka kehvemaid sõnumeid, et analüüsida kampaania edukust ning õppida vigadest. Kui klient tajub, et agentuur ei saa tema mõtetest aru, ei saa siit ka head tulemust tulla. Konkursil on aga väga keerukas napi info põhjal „läbi hammustada“, mida agentuurilt üldse oodatatakse. 

„Me ei rahuldu kunagi sellega, kui meile öeldakse, et aitäh, oli tore kampaania.”

Tahame näha tulemusi ja kuulda, kas need vastasid ikka ootustele. “Keeruline on teha tööd, kui pead arvama, mida klient tahab. Meile meeldib teada, mida klient soovib saavutada ja soovime alati saada tagasisidet nii kliendilt kui ka müüginumbritelt,“ nendib Heily Aavik. „Tavalist reklaami suudab kujundada igaüks. Kuid kuidas teha nii kvaliteetset ja apetiitset asja, mis tõesti tooks kasu? Kuidas teha kliendi toode tuntavaks ja nähtavaks igaühele? Selle taga saab olla ainult põhjalik eeltöö ning ühine panustamine. Iga ettevõte on orienteeritud müügitulemustele – keegi ei tee reklaami sellepärast, et reklaami on äge teha.“

Keegi ei tee reklaami sellepärast, et reklaami on äge teha.

Mida agentuurilt üldse oodata?

Telli kogu lahendust ühest agentuurist – nii säästad aega ja raha!

Kogu La Ecwadori meeskond on motiveeritud kliendi heaks töötama, pakkudes usaldusväärsust, loovust ja tugevat ärilist kontsentreeritust ning oodates vastu koostöövalmidust. Hea agentuur tunneb põhjalikult oma partneri ärivaldkonda, selle tugevusi ja nõrkusi, ning oskab vastavalt sellele informatsioonile tegutseda. 

Suurepärase lahenduse saab ka minimaalse eelarvega. 

Agentuuri valikul peab olema konkreetne: rääkima peensusteni läbi kampaania mõtte, oodatavad tulemused ning mahud ja eelarve. Kindlasti on mõttekam võtta kogu lahendus ühest kohast, sest esiteks on see rahakotile soodsam ning teiseks – mugav.

Nii ollakse alati teadlik, millal mingi kampaania algas ja kuidas see läks, samuti on kõik materjalid ühes kohas koos.

 Uku Nurk toonitab, et kindlasti ei maksa karta, et agentuurid on kallid. „Ükskõik kui suur on eelarves turundusele mõeldud summa, aitame meie ikkagi parima lahenduse leida, kuidas saaks oma müüki kasvatada. Väga hea reklaamivahend on täna ka sotsiaalmeedia, näiteks LinkedIn ja Facebook.“

 Ta lisab, et sageli on võimalik sama turunduseelarve eest saada oluliselt rohkem, tuleb vaid lasta end võimalustega kurssi viia. Näiteks vahel saavutatakse hoopis suuremat kõlapinda ning kõnetatakse inimesi palju efektiivsemalt mõnes heategevusprojektis kaasa lüües.

www.laecwador.ee

Jaga ka teistega:

Leave a Reply

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga