Sisuturundus on tänase päeva turundus!

On tõsi, et sisuturundus on ulatuslikult efektiivne pea igale ettevõttele ja organisatsioonile, kuid paljud turundajad ei mõista veel miks. Seetõttu toome teieni 10 põhjust, miks sisuturundus on tänase päeva turundus!

200 miljonit inimest kasutab ADblock tarkvara

Makstud reklaamklipid olid veel aastaid tagasi online-turunduses tõusujoones. Tarbijate oskused on aga üha rohkem arenenud ning inimesed blokeerivad oma uudisvoogudest aina enam reklaame, mis neid ei huvita.

getadblock.com

2015. aasta augustiks oli omale installinud AD-blocking tarkvara ligikaudu 200 miljonit inimest üle maailma. See on aga halb uudis turundajatele, kes toetuvad makstud reklaamidele, et nende abil edastada oma brändi sõnumit.

Õnneks on aga viis, kuidas ADblockile vaatamata oma sõnumeid sihtgrupini viia. Siin tulebki mängu sisuturundus. Hea sisu on ADblocki tarkvara mõjualast väljas ning lisaks sellele soovivad sinu kliendid vabatahtlikult kvaliteetset sisu tarbida.

Otsid sisuturunduse võimalusi?

Aitame sind hea meelega. KLIKKA ja vaata meie bloigvõimalusi ja broneeri tasuta konsultatsioon

Sisuturunduse kasutajad saavutavad 7,8 korda rohkem liiklust oma leheküljel

Neil Pateli sõnul suudavad inimesed, kes loovad mõjuvat ning väärtuslikku sisu, tuua oma lehekülgedele trastiliselt rohkem vaatamisi kui need, kes sisuturundusse ei panusta.

Võtame näiteks turundajatele suunatud Search Engine Journali. Sellelt leheküljelt leiab tõeliselt kvaliteetset sisu ning selle tulemusena teenib leht igal kuul üle miljoni unikaalse külastaja. Statistika näitab, et inimesed soovivad eelkõige usaldusväärset ja informatiivset materjali. Search Engine Journal oma artiklitega seda neile just pakubki.

Sisu loob brändi meenutamist, mis omakorda suurendab klientide kaasatust

2015. aasta IBM Digital Experience uuringutest selgus, et 56% turundajatest usuvad personaliseeritud sisu mõju klientide kaasamisel.

Personaliseeritud sisu tekitab lugejas mingisuguseid seoseid, mille läbi tal on hiljem brändi kergem meenutada. Kui klient tunneb sisu lugedes personaalsust, tekib tema ja brändi vahel teatud kontakt, mis paneb ta tegutsema. Olgu selleks kasvõi kodulehe külastus, like sotsiaalmeedias või tagasiside ettevõttele.

Keskmiselt veedavad inimesed artiklil 37 sekundit

Olenevalt muidugi postitusest, ent 37 sekundit näitab seda, et klient on sinu postituse vähemalt silmadega üle sirvinud, mitte sellelt kohe lahkunud. Mida rohkem klient peatub sinu artiklil, seda rohkem tõuseb ka brändi tuntus.

twitter.com

Sisuturundus on odavam ja efektiivsem kui traditsioonilised reklaamimeetodid

Kogenematud turundajad eeldavad, et sisuturundus on kallis. Tegelikult on sisuturundus aga tihtipeale odavam kui traditsioonilised turundusmeetodid.

Sisuturundus on traditsioonilisest reklaamist efektiivsem, sellega on lihtne alustada ning sinu sihtgrupp tarbib seda vabatahtlikult. Seega võib sisuturundus ettevõttele rohkem raha sisse tuua kui brändi telereklaam.

88% B2B turundajatest kasutavad sisuturundust oma turundusstrateegiates

Enamik B2B turundajatele on strateegia alustalaks just sisuturundus. Sisuturundus aitab muuta suhtlemist klientidega lihtsamaks, loob rohkem jätkusuutlikku väärtust ning tekitab kontakti brändi ja tarbija vahel.

findandconvert.com

Sisuturundus suurendab klientide tegevusi lehel

Kuigi sisuturundus nõuab aega, raha ja oskusi, paneb see kliente tegema sinu poolt eesmärgiks seatud tegevusi – jagamised, sotsiaalmeedia like’id, kodulehe külastused ja nõnda edasi. Muide, nendel, kes kasutavad sisuturundust on kuus korda kõrgemad conversion rate’id kui neil, kes sisuturundust oma strateegias ei kasuta.

E-maili turundus on üks efektiivsemaid sisuturunduse vorme

Kui võrrelda omavahel erinevate sisu levimiskanalite mõju, näeme, et e-mail võimaldab kõrgemat ulatust klientide seas. Kuna e-mail on personaliseeritud ja suunatud konkreetsele inimesele, on see suurepärane ja ka odav viis kasvatamaks oma kliendibaasi.

crunchify.com

Enamus B2B turundajaid kasutavad vähemalt 13 sisuturunduse taktikat

Pole ebatavaline, et üks ettevõte kasutab mitut turundustaktikat. B2B turundajad on tuntud aga eelkõige selle poolest, et nad kasutavad lausa tosinat strateegiat. Erinevad strateegiad peituvad eelkõige mitmekülgsete kanalite kasutamises. Kuigi efektiivne ja kvaliteetne sisu on juba pool võitu, aitavad mitmekesiste kanalite valik saavutada veelgi kõrgemat tulemust. Turundajad saavad kasu kõige rohkem siis, kui nad loovad just erinevaid sisuformaate ja kasutavad selle vahendamiseks ka mitmesuguseid platvorme, et jõuda rohkemate tarbijateni.

73% suurettevõtetest palkavad kellegi, kes haldab nende sisuturundusstrateegiat

Sisuturundusest on saanud niivõrd tulus turundusmeetod, et suured ettevõtted üle maailma palkavad eraldi inimesi, kes vastutaksid sisu loomise ja leviku üle. Sedaviisi kindlustab ettevõte, et sisuturunduses kasutatakse ressursse õigesti ning sisu jõuab tarbijateni efektiivselt ning sihtmärgipäraselt.

Unikaalne, järjepidev ning väärtuslik sisu on number 1 viis, kuidas jõuda oma sihtgrupini kõige efektiivsemalt!

Jaga ka teistega:

Leave a Reply

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga