Sisu saab toota ka lihtsalt ja odavalt

Sisuturunduseks peetaks sisu, mida ettevõte on ise loonud turunduslikul eesmärgil. Tavaliselt kasutatakse seda meetodit, et olla pidevalt pildis, tõsta oma positsiooni otsingumootorite tulemustes, kaasata kliente ning tekitada huvi oma toote või teenuse vastu. Hea sisuturunduse puhul on võimalik suurendada ka liiklust oma kodulehel ja sotsiaalmeediakanalites ning juurde võita uusi kliente. Olen välja toonud mõned sisuturunduse kanalid, mis on äärmiselt lihtsad, kuid eesmärkide saavutamiseks väga efektiivsed:

Blogid – Lihtne viis, kuidas hoida sihtrühma informeerituna ning kaasata firma tegemistesse. Postitustega on võimalik luua soovitud kuvandit ja toetada oma firma reputatsiooni. Samuti on blogid otsingumootoritele kergesti leitavad ja nende kaudu saab liiklust suunata kodulehele, kus klient saab teenust või toodet osta.

Blogide puhul on võimalik teha ka koostööd teiste ettevõtetega nii-öelda külalispostituste näol, millega saab endale reklaami teha. Nende eest raha ei maksta, kuid teksti lõppu on võimalik panna oma kontaktandmed, link kodulehele või bänner. See on ideaalne võimalus, kuidas kasvatada suhtlus- ja koostöövõrgustikku oma valdkonnas.

Jagamisnupp – Kui blogis, artikli lõpus või kodulehel on nupp, mis võimaldab inimesel ühe klikiga loetud sisu sotsiaalmeedias jagada, siis on palju suurem tõenäosus, et ta seda ka teeb. Aadressiriba kopeerimine näiteks oma Facebooki kontole võtab palju kauem aega ja tänases mugavas keskkonnas ei viitsi paljud seda teha. Facebook, Twitter, Google+ ja Pinterest juba pakuvad taolisi lihtsaid lisandmooduleid, mida saab kergelt oma lehele installida.

Infograafika– Infograafika on alati atraktiivsem kui tekst või pilt. Lisaks atraktiivsusele on diagrammide ja jooniste abil võimalik infot palju efektiivsemalt edastada.

Facebooki reklaam – Facebook on suurim sotsiaalmeedia võrgustik, kus kasutajad saavad lisada sõpru, liituda gruppidega ning jagada pilte, linke või videoid. Seetõttu on väga mõistlik seal oma sisu tasuliselt reklaamida. Facebook on üks odavamaid ja efektiivsemaid kanaleid, mida turunduseks kasutada, sest vähese raha eest jõuab suure hulga inimesteni. Kõiki postitusi on võimalik suunata ka kindlatele gruppidele, keda saab valida, kas auskoha, rahvuse, vanuse või huvialade järgi.

Slideshare/Prezi – Need on head kohad, kus esitlusena hoiustada informatsiooni oma ettevõtte või toote kohta. Lisaks sellele, et see on väga lihtsalt kõikidele kättesaadav, on erinevad dokumente koondavad leheküljed otsingumootorite tulemustes kõrgetel kohtadel. Muidugi saavad inimesed neid omakorda ka väga kergelt jagada.

LinkedIn/Google+ – Professionaalsed suhtlusvõrgustikud, kus organisatsioon saab luua omale lehekülje ning seejärel siduda end gruppide ning inimestega, kelle huvid on sarnased ettevõtte omadega. Seetõttu saab informatsiooni suunata hästi spetsiifilisele sihtrühmale.

Twitter – Twitteris on lihtsam omale jälgijaid saada, sest tarbija ei tunneta seal reklaami peale surumist nii palju kui mujal sotsiaalmeedias, sest Twitteris on lubatud kasutada ainult 140 tähemärki. Samas on Twitter väga hea koht sisuturunduseks, mis aitab saavutada maksimaalset kasu, sest seal saab lisada nii teksti, pilte, infograafikat kui ka videoid.

Sisuturundus on tõhus meetod, kuidas parandada oma äri nähtavust või suurendada kliendibaasi ning müüki. Sisuturunduse kasutamiseks peab kindlasti kursis olema erinevate tehnikate ning tööriistadega. Seetõttu on see firmade jaoks keerukas ja ajamahukas ülesanne, kuid professionaalse reklaamiagentuuri abiga on võimalik saavutada väga häid tulemusi.

Teele Hein
Copywriter

Jaga ka teistega:

Leave a Reply

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga