Eestis palavalt armastatud Eesti Leivatööstuse koogid ja tordid kippusid poeriiulitelt kiiresti kaduma – nagu soojad saiad. Samas puudus ehedatel kondiitritoodetel koondnimi või õigemini bränd, millega oma austajatele meelde jääda. Maitsvate kookide ja tortide brändinimeks ja –näoks sai Clara. Clara iseloomustab ehedust, puhtust ja selgust, mis on igale kooginautijale olulised aspektid.

Koostöös La Ecwadoriga valmis uus visuaalne identiteet. Televisioonis näidati isuäratavat koogivalmimist, linnapilti kaunistasid rikkalikud tortide pildid ning iga tarbija sai võimaluse võita eksklusiivseid Clara tordialuseid, -labidaid ja muud. Tutvustasime uut brändi nii ajakirjanduses, internetis kui kui loomulikult toodetel endal.

Jaga ka teistega:

Leave a Reply

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga