Agentuur andis Passwordil hoogu

Eesti vanim ja suurim turunduskonverents Password ei vaja ilmselt kellelegi tutvustamist. Aastaid üha kõrgemat taset näitav konverents oli sel aastal eriti tugev, keskendudes peamiselt brändile, selle mõjule ning arendamisele digitaalsel ajastus. La Ecwador oli kahel päeval konverentsil esindatud oma lounge’iga, et häid mõtteid delegaatidega põrgatada ning pakkuda värskeid ideid, kuidas brändi potentsiaali efektiivselt ära kasutada. […]

Loe edasi ⟶

Master of Ad podcast – 5. lend

Tere tulemast kuulama La Ecwadori podcasti! Taibukas ja uudishimulik reklaamihuviline, pane end valmis! Sukeldume reklaamimaailma telgitagustesse ning intervjueerime tegijaid, kes jagavad siseringi teadmisi ning oma teekonda säravas turundusmaailmas. Külalistega vestlevad Master of Ad praktikaprogrammi praktikandid. Rohkem informatsiooni Master of Ad 5. lennu kohta leiad siit. Liitu La Ecwadori jälgijaskonnaga Instagramis või Facebookis, et olla kursis […]

Loe edasi ⟶

Turunduskohv: kuidas luua läbi e-turunduse tugevat brändi, suurendada müüki ning saavutada eelist konkurentide ees?

Emakeelepäev tõi Loomeväljale kokku palju põnevaid inimesi, sest leidis aset järjekordne turunduskohv, mis oli seekord pühendatud e-kanalitele. Kaasahaaravasse arutellu astusid Rahva Raamatu e-äri juht Toomas R. Raist, Loverte turundusjuht Kaisa Sakarias ning La Ecwadori sotsiaalmeedia spetsialist Mery-Ly Riis.  Kevad on vaikselt meie kõigi põue pugemas ning ühtlasi oli aeg ka uueks kosutavaks  Turunduskohviks, mis avas […]

Loe edasi ⟶

Master of Ad praktikaprogrammi 5. lend on siin, et reklaamimaailma uks jalaga lahti lüüa!

5. märtsi pärastlõunal kogunesid viis uut praktikanti Loomeväljal, kus tehti tutvust agentuuriga ning sellega, mis asjaosalisi järgnevad kolm kuud ees ootab. Juba järgmisel hommikul võeti osa agentuuri koosolekust ning asuti üheskoos esimeste ülesannete kallale. Sarnaselt päris loovtiimile, jagatakse ka praktikantide vahel ära erinevad rollid ja töösuunad ning omakorda leitakse kõigile kollektiivi seast mentorid. Kuna praktikaprogramm […]

Loe edasi ⟶

Turunduse trendid 2024

Vaikselt on õhus tunda, et lähenema hakkab kevad. Jaanuari tolm on jalgelt pühitud ning veebruar on juba pooles vinnas ehk 2024 on piisavalt kaua kestnud, et teha pilguheit tänavuse aasta turunduse trendidesse. Viimased aastad on olnud üksnes huvitavad, turunduse sektor on löödud pea peale. See, mis töötas eile, ei pruugi enam täna toimida. Sõjad, covid, […]

Loe edasi ⟶

Mõtisklused rohelisest agentuurist

Tere tulemast rohelisse agentuuri! Nii nagu ka mõni aeg tagasi kirjutatud blogipostituses nentisime, on roheline mõttelaad tulnud põhimõtteliselt igasse valdkonda ja ikka selleks, et jääda. Moodsa, oma keskkonnast hooliva ja trendidega kaasas käiva loovbüroona ei saa me La Ecwadoris rohearenguid lihtsalt pealt vaadata, vaid oleme aja jooksul eri viisidel sellesse oma valges majas ka ise […]

Loe edasi ⟶

Meiega liitus uus sotsiaalmeedia spetsialist Mery-Ly Riis

2024 algas tõesti pauguga, La Pere sooja embusesse lisandus uus tugeva analüütilise võimekusega sotsiaalmeedia spetsialist Mery-Ly Riis. Mery-Ly omandas bakalaureusekraadi EBS-is, kuhu sattus täiesti juhuslikult. Esialgu plaanis Mery-Ly minna Tartu Ülikooli õppima õigusteadust, kuid meie õnneks sattus ta hoopis ettevõtluse ja turunduse maailma. EBS-ist tuli kirg turunduse vastu ning juba kolmanda aasta lõpus oli Mery-Ly […]

Loe edasi ⟶

Aasta parimad tõstsid LAKIDel latti

Reedel, 12. jaanuaril, oli La Ecwadori jaoks aasta üks olulisemaid päevi, kuna kollektiivisiseselt jagati taaskord ära agentuuriauhinnad LAKID. Selge on, kelle pildid seisavad tänavu Hall of Fame seinal ning kelle töölauda kaunistavad uhked lõvid. Või ämber. Kolleegi- ja ettevõttepreemiaid on agentuur jaganud juba aastaid, kuid LAKID jagati sellisel kujul laiali neljandat korda. Viie põhikategooria auhinnaks on […]

Loe edasi ⟶

Viking Line’ga strateegialainetel

Tänavu on meil Agentuuris La Ecwador Viking Line’i näol õnnestunud leida üks äge rahvusvahelise haardega klient, kellele me agentuuri tiimiga teeme laiaulatuslikke töid suurtest kampaaniatest ja teleklippidest sotsiaalmeedia sisuni välja. Töö tõttu on meie Viking Line’i teenindav tiim sel aastal mitmeid kordi saanud põhjanaabrite juures Helsingis käia ja muuhulgas järjest tugevamale klienditunnetusele ning tõelistele maitseelamustele […]

Loe edasi ⟶
Lae juurde ⟶