Agentuur La Ecwador käive kasvas mullu üle 70%

“Meie äri on edendada teie äri!”

Brand icon

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

Eesti kapitalil tugineva Agentuur La Ecwador auditeerimata käibe kasv oli 2016. aastal 70,35%. 2016. aasta brutokasum oli 560 241 €, mis kasvas võrreldes 2015. aasta brutokasumiga ligikaudu 64,6%.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

Agentuuri La Ecwador omaniku ja tegevjuhi Heily Aaviku sõnul on käibe kasv tingitud ettevõtte struktuurimuudatustest, mis annavad võimaluse teha tööd veelgi efektiivsemalt ja pühenduda rohkem kliendi äritegevuse edendamiseks.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

“2013. aastal muutsime oma agentuuri identiteeti. Erinevalt klassikalistest reklaamiagentuurist pakume oma klientidele turunduse täislahendusi,“ kommenteeris agentuuri tegevjuht Heily Aavik. “See tähendab, et vaatame oma klientide turundustegevusi laiemas plaanis ning lähtume turundustegevuste planeerimisel eelkõige kliendi äritulemuste parandamisest. La Ecwadori moto on: meie äri on edendada meie klientide äri!” lisas Aavik.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

Konkreetsed tiimid oma valdkonna parimate spetsialistidega

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

Aavik ütles, et kuna turundusvaldkond muutub kiiresti, siis viisid nad 2016. aastal läbi agentuurisisesed struktuurimuudatused. “Eelmise aasta algusest tegutseb agentuuris neli erinevat tiimi, kes kõik on spetsialiseerunud oma valdkonnale, kuid projektidepõhiselt siiski ühendavad oma jõud ja teevad koostööd, et saavutada kliendi turundustegevustele maksimaalne tulemus,” lausus Heily Aavik.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

La Ecwadoris tegutsevad 2016. aasta algusest agentuuritiim, trükistetiim, meediatiim ja sisuturundustiim. Agentuuri ehk klassikalise reklaami tiimi juht Mairi Talving tõi välja, et enne muudatusi oli näiteks La Ecwadori liikmete ressursikasutus kõvasti hüplikum. “Praegu on mul vabadus terve tiimi aega suunata. Tööd on parem planeerida, sest tiimijuht saab arvestada oma copywriterite, kujundajate ja kirjutajate ajaga ning seda ise suunata,” sõnas Talving. “Iga tiim töötab nüüd oma kindla valdkonna peal ja nende professionaalsus selles kindlas valdkonnas suureneb iga päevaga. See teeb kokkuvõttes efektiivsemaks terve agentuuri,” lisas ta.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

Agentuuri meediatiimi juht Rain Taimre, kelle vastutusalasse kuuluvad nii kogu ülejäänud agentuuri meediapindade ja eetriaegade planeerimine kui ka meediapindade teenuse pakkumine eraldiseisvalt, sõnas samuti, et tiimide moodustamine tõi kasu tervele agentuurile. “Me suudame tiimide koostöös pakkuda terviklahendusena kliendile kõike, mida tal on turundustegevuseks vaja. Samas on tiimid eraldi kasvanud juba tänaseks niivõrd tugevaks, et nad saavad ka iseseisvalt pakkuda ainult oma valdkonna teenust neile klientidele, kellel tollel hetkel see soov on,” selgitas Taimre ning lisas, et tänu tiimide kõrgele kvaliteedile suudavad nad konkureerida ka ettevõtetega, kes on kogu oma meeskonnaga spetsialiseerunud ainult ühele konkreetsele turundusvalkonnale.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

Teele Hein, kes juhib La Ecwadoris sisuturundustiimi, sõnas, et on rõõmus, et agentuuril on nüüd omaette üksus, mis tegeleb lahendustega, mida ettevõte seni polnud teinudki. “Kui varem olid sisuturunduslahendused osa kliendi suuremast kampaaniast või sellest lahendusest, mida ta meilt sai ja üldjuhul oli see osa üsna väike, siis nüüd saame pakkuda sisuturunduslahendusi ja -strateegiat täiesti eraldiseisvalt. Arvestades seda, et see on hetkel kõige kiiremini arenev turundusvaldkond, leian, et see oli ainuõige otsus,” kommenteeris Hein. “Videote osakaal sisuturunduses aina kasvab. Kuna nõudlus selle järele on suurem, mõjutab see enam ka agentuuri majandustulemusi. Traditsiooniline reklaam kipub vahel sellele juba alla jääma,” lisas Hein.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

Tähtis on kliendile pakkuda terviklahendus, mis tema äritegevust aitab

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

La Ecwadori tegevjuht Heily Aavik sõnas, et praegusel ajal on ettevõtetel tähtis, et agentuur, kelle teenuseid nad kasutavad, arvestaks nende turundusalaste vajadustega tervikuna. “La Ecwadori meeskond tervikuna mõtleb kliendiga kaasa, analüüsib, milliseid turunduskanaleid ja mis mahus on tal vastavalt kampaaniale mõistlik kasutada. Meie eesmärk on, et kliendi äritulemused meie töö tulemusena kasvaks,” selgitas Aavik.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

Agentuur La Ecwador on kodumaisel kapitalil põhinev, 1997. aastal asutatud turundus- ja kommunikatsiooniagentuur. Agentuuri omanik ning tegevjuht on endine Eesti Reklaamiagentuuride Liidu president (2008–2010) ning juhatuse liige (2002–2010) Heily Aavik. La Ecwador on aastate jooksul pälvinud erinevaid tunnustusi, neist kaalukam on 2010. aasta Turundusteo Grand Prix Leiburi toote Saib lansseerimise eest.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]Eliisa Metsoja
Agentuur La Ecwador kommunikatsioonijuht[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]